DATE DESPRE COMPANIE

SC MENTOR CONECT SRL cu sediul social pe str. Bicaz nr.154, bl.154, sc.E, apt.10, CUI 40746264, Reg. Com. J4/592/06.03.2019, deține prezentul site ce poate fi accesat gratuit la adresa www.mentoracademy.ro (denumit în continuare ,,site-ul„).

REGULI DE BAZĂ

Accesul pe site-ul www.mentoracademy.ro în vederea efectuării unei colaborări, comenzi sau în vederea înscrierii la un evenimente este permis oricărei persoane fizice sau juridice (denumită în continuare ,,Client„), care respectă prezenții termeni și condiții:

Prin utilizarea acestui Site, sunteți de acord cu aceste condiții de utilizare. Accesând și utilizând Site-ul, acceptați, fără limitări sau calificări, aceste condiții și luați la cunoștință că orice alte acorduri între Dumneavoastră și noi sunt înlocuite prin prevederile prezentelor Condiții de Utilizare. Dacă nu sunteți de acord sau nu acceptați, fără limitări sau calificări Condițiile de Utilizare ale acestui Site, nu trebuie să utilizați website-ul, conținutul sau serviciile sale.

În vederea finalizării cu succes a procedurii de colaborare, cumpărare sau de înscriere la evenimente, clientul își asumă obligația de a furniza informațiile care îi sunt solicitate și de a completa toate câmpurile în mod adecvat, complet, corect și real.

Site-ul nostru nu poate fi utilizat pentru a se face vreo plată ilegală, frauduloasă, pentru a se posta sau transmite vreun material cu conținut defăimător, amenințător, obscen, indecent, instigator și altele asemenea. Ne rezervăm dreptul de a nu permite postarea și/sau de a șterge imediat și fără vreo notificare prealabilă orice comentariu de pe site care conține un limbaj nepotrivit, erori grave de scriere sau care ar putea să ne aducă un prejudiciu de imagine și/sau să ne creeze o stare de disconfort, nouă sau clienților și vizitatorilor.

Nu putem garanta utilizarea discontinuă și neîntreruptă a site-ului. Este posibil să intervină erori, defecte, viruși sau alte comportamente dăunătoare pe site sau pe servere care să îl facă indisponibil. Vom lua toate măsurile pentru a limita și pentru a înlătura asemenea evenimente neplăcute în cel mai scurt timp posibil. Nu aveți dreptul să interveniți în operarea site-ului nostru și nici să luați vreo măsură de intervenție asupra echipamentului nostru informatic, indiferent de motiv și indiferent de rezultatul obținut.

Ne rezervăm dreptul de a înceta sau restricționa accesul oricărei persoane la site în orice moment, fără o notificare prealabilă și fără răspundere, în cazul în care constatăm nerespectarea prezenților termeni și condiții sau ineficiența raporturilor dintre părți prin intermediul site-ului.

PRODUSE ȘI SERVICII COMERCIALIZATE

Toate produsele sau serviciile noastre cât și costurile vor fi afișate pe site în secțiunea ,,Servicii” și vor conține toate detaliile corespunzătoare.
Toate produsele sau serviciile noastre vor putea fi achiziționate doar cu lei.

PLASAREA UNEI COMENZII

Plasarea comenzii se realizează prin parcurgerea următorilor pași:

  1. selectează produsul dorit și adaugă-l în Coșul de cumpărături, cu un click pe butonul „Adaugă în coș”;
  2. dacă dorești să adaugi mai multe produse în coș, repetă operațiunea de la punctul 1 pentru fiecare produs;
  3. după selectarea produselor dorite, verifică și actualizează Coșul de cumpărături, urmând instrucțiunile de pe site, apoi plasează comanda prin accesarea butonului „Finalizează comanda”;
  4. pentru plasarea comenzii nu este trebuie creat nici un cont, acest lucru fiind dezactivat de sistem;
  5. se introduc datele personale obligatorii cerute de fiecare câmp;
  6. introduceți adresa de livrare dacă aceasta diferă de datele introduse inițial dacă nu se va lăsa necompletată;
  7. alege metoda de livrare;
  8. bifează câmpul „de acord cu Termenii și condițiile de pe site”, după lecturarea atentă a acestora;
  9. plasează comanda prin click pe butonul „Finalizează comanda”. Plasarea comenzii implică plata prețului stabilit conform detaliilor de pe site pentru produsul/produsele comandate.

CONFIRMAREA COMENZII

În cel mai scurt timp, veți primi un email automat de confirmare a comenzii.

LIVRAREA SERVICIILOR. TERMENE, MODALITĂȚI ȘI COSTURI

Detaliile privind modalitatea de livrare a serviciilor sunt prezentate individual pe pagina în care se face înscrierea (interval orar, zile, cost,  trainer, tematică, modalitate, etc).
În cazul cursurilor fizice, desfășurate în sala de curs, accesul se face in baza cărții de identitate, în locul la ora și în conformitate cu programul stabilit. Locul exact al desfășurării se comunică participanților cu cel târziu 3 zile înainte de începerea cursului.
În cazul cursurilor online, pe emailul cu care s-a făcut înscrierea se va transmite pe email participantului un link de acces pentru a participa online/live la curs. Acest link se transmite cu 1 oră înainte de începere de către trainer.

Perioada maximă în care ne obligăm să livrăm serviciile este de 60 de zile calendaristice, în caz contrar banii vor fi rambursați către contul de pe care s-a efectuat plata.

PLATĂ ȘI FACTURARE

Prețurile afișate pe site, la fiecare produs în parte, nu includ TVA deoarece nu suntem plătitori de TVA, conform legislației în vigoare. Plata se poate face prin oricare dintre următoarele modalități:

  • online, cu cardul, prin procesatorul Netopia Payments urmând pașii de plată și instrucțiunile de plată oferite cu ocazia efectuării plății;
  • prin transfer bancar în contul RO98INGB0000999908906657 menționând nr și data facturii pentru care se face plata.

Nu suntem responsabili pentru procesarea în mod eronat a plății. Nu suntem responsabili pentru erorile înregistrate prin intermediul sistemului de plată, inclusiv, dar fără a se limita la pierderile pe care le-ați suferi utilizând sistemul de plată cu cardul.

Clientul are obligația de a opta pentru modalitatea de plată aleasă mai înainte de plasarea comenzii, prin bifarea opțiunii corespunzătoare, conform pașilor de plasare a comenzii.
Vânzătorul va emite către client o factură pentru serviciile sale și bon fiscal dacă este cazul. În acest sens, clientul are obligația de a furniza toate informațiile necesare emiterii facturii, conform legislației în vigoare. Factura va fi transmisă clientului în format electronic imediat după primirea comenzii.

  • POLITICA DE ANULARE ȘI RAMBURSARE

    • Achitarea taxei de participare reprezintă confirmarea rezervării locului la curs. Aceste sume se returnează în următoarele situații:
      • atunci când clientul nu mai poate participa sau nu mai dorește serviciul achiziționat, poate trimite o notificare în acest sens cel mai târziu cu 48 de ore înainte de începerea activității. Rambursarea în acest caz se face integral în maxim 7 de zile calendaristice.
      • În timpul serviciului prestat, dacă clientul până la jumătatea serviciilor prestate nu este mulțumit, poate solicita rambursarea integrală a sumelor plătite. Această solicitare se face pe loc. De exemplu pentru un curs de 2 ore, clientul va putea renunța la serviciile prestate și solicita rambursarea integrală oricând în prima oră(adică până la jumătatea serviciului prestat. După aceasta sumele achitate nu se mai rambursează. Rambursarea în acest caz se face în maxim 30 de zile calendaristice.
      • Atunci când prestatorul din diferite motive (ex: număr insuficient de participanți înscriși) nu mai desfășoară cursul. Participantul are opțiunea de a participa la o altă sesiune sau poate solicita rambursarea sumei plătite. Rambursarea în acest caz se face în maxim 7 zile calendaristice.

Pentru comenzile plătite cu cardul suma va fi returnata pe același card utilizat la tranzacționare.

GARANȚII

Toate serviciile noastre conțin garanția satisfacției. Acest lucru înseamnă că se pot cere banii înapoi în caz de nemulțumire înainte de a depăși jumătatea oricărui serviciu oferit. Odată depășită jumătatea serviciilor oferite, considerăm că acestea au fost acceptate iar clientul nu mai este eligibil să solicite rambursarea banilor înapoi.

Pentru că ne dorim clienți mulțumiți, am conceput un pachet de garanții pentru produsele vândute prin intermediul site-ului, pe care le puteți accesa fără dificultăți birocratice, prin completarea secțiunii de pe pagina Contact a site-ului nostru. Personalul nostru va prelua și procesa notificarea dvs. în cel mai timp scurt posibil, astfel încât să vă puteți recupera integral banii plătiți pentru serviciile de care nu sunteți mulțumit pe deplin în termen de 30 de zile de la primirea produsului/serviciului, exceptând costul de transport pentru returnarea acestuia ce va fi suportat de client. În vederea returnării banilor, este necesar transmiterea de date necesare în acest scop (cont IBAN, bancă, cod swift, titular cont). În cazul în care nu furnizați datele solicitate, ne vom găsi în imposibilitatea de a vă returna banii.

RĂSPUNDEREA CONTRACTUALĂ

Prin crearea și utilizarea Contului, Clientul își asumă răspunderea pentru menținerea confidențialității datelor de Cont (user și parola) și pentru gestionarea accesării Contului, fiind responsabil în condițiile legii de activitatea derulata prin intermediul Contului său.
Prin accesarea site-ului, crearea Contului, utilizarea site-ului, plasarea comenzilor, etc. Clientul acceptă în mod expres și neechivoc Termenii și condițiile site-ului în ultima sa versiune comunicată în cadrul site-ului. Ulterior creării Contului, utilizarea conținutului echivalează cu acceptarea modificărilor intervenite asupra Termenilor și condițiilor site-ului și/sau a versiunilor actualizate ale Termenilor și Condițiilor Site-ului. Clientul este responsabil pentru verificarea versiunii finale a Termenilor și Condițiilor ori de câte ori utilizează site-ul.
Acceptarea Termenilor și condițiilor site-ului se confirmă prin bifarea căsuței corespunzătoare din site și/sau prin trimiterea comenzii și/sau prin efectuarea unei plăți online.
Nu ne asumăm responsabilitatea pentru daune de orice fel pe care clientul sau orice altă terță persoană le-ar putea suferi ca rezultat al îndeplinirii de către noi a oricăreia dintre obligațiile noastre conform comenzii.
Nu putem fi ținuți responsabili pentru daune aduse calculatorului dumneavoastră sau viruși care ar putea să vă infecteze calculatorul sau alt echipament ca urmare a accesării, utilizării de către dumneavoastră sau navigării pe site-ul nostru sau descărcarea de către dumneavoastră a vreunui conținut, informație, materiale, date, text, imagini, video sau audio de pe site-ul nostru.
Nu suntem responsabili pentru orice prejudiciu, pierdere, revendicare, daune indirecte, incidente sau de consecință de orice tip, care decurge din sau are în vreun fel legătură cu orice utilizare a site-ului nostru sau a conținutului, datelor, materialelor sau informațiilor găsite în acesta, cu orice neîndeplinire sau întârziere (inclusiv fără limitare utilizarea sau incapacitatea de a utiliza orice componentă a acestui site pentru achiziționare, revânzare sau plată), sau executarea sau neexecutarea de către noi sau de către orice furnizor, chiar dacă noi sau furnizorul nostru am fost avizați de posibilitatea de daune aduse acestor părți sau oricărei alte părți.
Această exonerare de răspundere se aplică oricăror daune sau prejudicii cauzate de orice lipsă a performanței, eroare, omisiune, întrerupere, eliminare, defect, întârziere în operare sau transmisie, virus de calculator, defecțiune a liniei de comunicare, furt sau distrugere sau acces neautorizat la, modificarea, sau utilizarea înregistrării, fie pentru încălcarea contractului, comportament dăunător, neglijență, sau în baza oricărei cauze de acțiune.

RECLAMAȚII

Orice nemulțumire legată de accesarea, utilizarea, înregistrarea pe site-ul nostru, efectuarea unei comenzi, aspecte legate de comanda efectuată, aspecte legate de înscrierea la evenimente și alte asemenea, ne va fi comunicată direct, prin completarea câmpurilor aferente paginii de contact a site-ului.
Nemulțumirea dvs va fi înregistrată și veți primi un răspuns în scris, pe adresa de email menționată cu ocazia aducerii la cunoștința noastră a nemulțumirii dvs, în termen de cel mult 48 ore, raportate la o zi lucrătoare.
Clientul declară că este de acord să nu facă publice aceste nemulțumiri (pe rețelele de socializare, media, discuții la petreceri private sau în orice altă modalitate) sub rezerva suportării daunelor cauzate pentru prejudiciul de imagine adus proprietarului site-ului prin aceste acțiuni.

PROPRIETATE INTELECTUALĂ

Conținutul prezentului site, inclusiv, dar fără a se limita la logo sunt proprietatea exclusivă a S.C. Mentor Conect S.R.L..

ȘTIRI

Clientul are posibilitatea de a-și manifesta acordul cu privire la primirea de știri prin înregistrarea pe prima pagină a Site-ului.
Știrile reprezintă un mijloc de informare periodică, exclusiv electronic (e-mail) asupra produselor, serviciilor, evenimentelor, promoțiilor, etc. dintr-o anumită perioadă, fără niciun angajament din partea proprietarului cu referire la informațiile conținute de acesta.
Clientul își poate retrage acest acord oricând, fără nicio obligație prin accesarea butonului ,,Dezabonare” din partea de jos a fiecărei știri primite.

FORȚA MAJORĂ

Nici una dintre părțile contractante nu răspunde de neexecutarea la termen sau/și de executarea în mod necorespunzător – total sau parțial – a oricărei obligații care îi revine în baza prezentului contract, dacă neexecutarea sau executarea necorespunzătoare a obligației respective a fost cauzată de forța majoră, așa cum este definită de lege, din motive independente de părți.
Partea care invocă forța majoră este obligată să notifice celeilalte părți, în termen de 5(cinci) zile, producerea evenimentului și să ia toate măsurile posibile în vederea limitării consecințelor lui.

LEGEA APLICABILĂ

Contractul va fi guvernat și interpretat în conformitate cu legea română. Orice neînțelegere intervenită între proprietarul site-ului și Client în legătură cu raporturile decurgând din utilizarea site-ului urmează să fie rezolvate pe cale amiabilă, iar în caz de eșec, să fie supuse instanței competente din orașul Bacău.

DISPOZIȚII FINALE

Acest site este deținut de către S.C. Mentor Conect S.R.L., care vă oferă dreptul de a accesa și utiliza site-ul sub rezerva acceptării de către dumneavoastră a acestor Termeni și condiții.

Ne rezervăm dreptul de a modifica Termenii și condițiile periodic pentru a fi în acord cu legislația specifică, fără o notificare prealabilă, postând varianta actualizată pe site, iar Clientul are obligația de a citi Termenii și condițiile ori de câte ori accesează site-ul. Clientul are obligația de a respecta întocmai Termenii și condițiile de pe site și nu poate pretinde și nu se poate apăra cu necunoașterea Termenilor și condițiilor de pe site, valabili la data accesării, utilizării și/sau plasării unei comenzi pe site ori în cazul înscrierii la un eveniment.
Prezenții Termeni și condiții se completează cu aspecte/prevederi speciale cuprinse la descrierea produselor/evenimentelor disponibile pe site.

MODIFICAREA TERMENILOR ȘI CONDIȚIILOR

Ne rezervăm dreptul de a modifica oricând și în orice mod oricare dintre prevederile menționate in Termeni și Condiții, fără nicio notificare prealabilă și fără a fi obligată să îndeplinească vreo altă formalitate față de Utilizatori. Orice modificare este acceptată deplin și necondiționat de către Utilizatorii Site-ului prin simpla utilizare sau accesare a oricărei facilitați oferite de Site.

PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Politica de prelucrare a datelor cu caracter personal este detaliată pe larg în Politica de confidențialitate.

POLITICA DE COOKIES

Politica de folosire cookies poate fi accesată în Informare cookie-uri.

Actualizat la data de 16 septembrie 2024.